* ההחלפה תתבצע בכפוף לתקנון החנות ובתנאי שהלקוח ביקש את החלפת המוצר בפרק זמן של 14 ימי עסקים ממועד האספקה. במידה ונעשה שימוש במוצר שיחזיר הלקוח והוא לא יגיע באריזתו המקורית, הלקוח יחויב בגין הפריט.
* לא ניתן להחזיר הלבשה תחתונה, גרביים, ובגדי ים בהתאם לחוק משרד הבריאות.
מוצר שהגיע תקול/פגום –
ללקוח יש אפשרות להחלפת המוצר ללא הוספת דמי משלוח נוספים. לחילופין, יוכל הלקוח לקבל זיכוי מלא בגין העסקה הספציפית ולהחזיר את המוצר.
* סעיף זה יחול בכפוף לתקנון האתר ובתנאי שהודיע הלקוח לשירות הלקוחות שלנו על כך בטווח של 14 ימים מרגע הגעת המוצר. הזיכוי יתבצע רק אחרי הגעת המוצר אלינו חזרה למחסן ובדיקה כי לא נעשה במוצר כל שימוש וכי המוצר באריזתו המקורית בלבד.
אופן זיכוי הלקוח –
הזיכוי יוחזר לאמצעי התשלום באמצעותו בוצעה ההזמנה. משך הזיכוי תלוי בחברת האשראי – בין 3-5 ימי עסקים.
ביטול המשלוח לפני\אחרי הגעת המשלוח.
ביטול ההזמנה לפני שליחתה – הלקוח יהיה זכאי לבטלה באמצעות שירות הלקוחות של החברה ולקבל החזר מלא ללא חיוב נוסף.
במידה וההזמנה כבר נשלחה – הזיכוי יתבצע בכפוף לתקנון החנות ובתנאי שהודעת לשירות הלקוחות שלנו על ההחזרה בטווח של 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר. הזיכוי יתבצע רק לאחר הגעת הפריט חזרה למחסנינו ולאחר בדיקה כי לא נעשה בו כל שימוש והוא נמצא באריזתו המקורית. מוצר שלא יענה על דרישות אלו לא יהיה זכאי להחזר.
*הלקוח יוכל להתעדכן באמצעות מיילים/ וואצפ שישלחו אליו לתיבת הדואר לגבי מועד יציאת המשלוח ממחסנינו לכתובת אותה מסר.
* במקרה של החזרת מוצר, ההחזרה תבוצע בכפוף לתקנון החנות ובתנאי שהודיע הלקוח למוקד שרות הלקוחות של החברה על הפגם וזאת בתוך פרק זמן של עד 14 ימים ממועד האספקה.
החזרת המוצר תאושר רק אם יוחזר באריזתו המקורית בלבד. *במידה והלקוח לא אסף את המשלוח בדואר רשום והתכשיר חוזר לשולח העיסקה תבוטל רק לאחר שהמשלוח הוחזר לשולח והלקוח יחוייב 10% מהעיסקה הכללית על אי לקיחת המשלוח בדואר רשום בהתאם לזאת שהלקוח יודע שהוא סימן באתר בזמן רכישה : דואר רשום ויודע שהקונה צריך לעקוב לאחר המשלוח באתר של דואר ישראל .
תקלות טכניות
במידה ועקב תקלה טכנית, יקנה הלקוח מוצר שלא קיים במלאי, יהא זכאי הלקוח להחלפה למוצר חלופי בשווי המוצר שקנה או לחילופין, להחזר כספי מלא./וו